piątek, 16 sierpnia 2013

targi ślubne 2013 - kwiatowe trendy

Oto kilka propozycji bukietów, które przygotowałam dla narzeczonych poszukujących inspiracji na targach ślubnych w Częstochowie.

W tym roku popularne są bukiety ślubne typu biedermeier, czyli kompozycje owalne i uporządkowane z gęsto ułożonych kwiatów. Do swojego bukietu wybrałam romantyczną eustomę, róże i kwiat woskowy. Połaczączyłam przybrudzony róż z fioletem, co nadało aranżacji charakteru vintage.



Do dekoracji nowoczesnego berła zazwyczaj wykorzystuję wstążki, koraliki i druciki. Tym razem naturalną łodygę obwiązałam jedynie delikatną wstążką. Użyty tu Amarylis nie wymaga aż tylu ozdób. Wiązanka w kształcie berła wysmukla niewysokie osoby i pasuje do różnych typów sukni.




Bukiet typu kamelia, glamelia, composite jest wykonana poprzez misterne łączenie ze sobą płatków kwiatów. Delikatną, kremową glamelię z płatków róż osadziłam na ręcznie plecionej podstawie uzupełnionej kryształkami. To rowiązanie dla kobiet ceniących elegancję i piękno zaklęte w prostocie.



Wiosenne tulipany w słodkim różu nabrały nieco "pazura", gdy pozwoliłam im wydrzeć się niesfornie z półokągłej formy i przejść kaskadowo w serce. Bukiet kaskadowy świetnie uzupełnia prostą suknię.



Kremowy, pełny tulipan Verona z santini i elementami złota.



Mimo, że w tym roku wśród bukietów ślubnych królują pudrowe róże i kremy, to gwiazdą wieczoru była soczyście czerwona róża z truskawkami. Świetne rozwiązanie dla panny młodej szukającej czegoś oryginalnego. Pysznie! :)



Bukiet dla Panny Młodej, to tak naprawdę punkt wyjściowy wyboru pozostałych kwiatów na ślub. Łączy się on z butonierką, ale też wyznacza styl i charakter wystroju samochodu oraz kościoła. Bukiety, które przygotowałam prezentują jedynie możliwe formy i style. Dopiero na indywidualnym spotkaniu z Młodymi możemy wybrać kolory, kwiaty i rodzaj wiązanki, która pasować ma do temperamentu, sukni, ale i oczekiwań budżetowych Panny Młodej. Wybór kwiatów na ślub to proces. W końcu to jedyny taki moment w życiu, więc powinno być tak jak sobie wymarzyliśmy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz